niedziela, 9 grudnia 2012

Portryzanci

Wybraliśmy się z Imaną, Moniką, Igorem i Gosią (oraz Moppiem w roli naszego fotografa) do Galerii Bałtyckiej rysować ludzi. Zamysł był taki, żeby postawić tabliczkę z napisem "Szybki portret za uśmiech", albo "Narysujemy Ci nowe profilowe na Facebooka. Za darmo!" i czekać na tabuny chętnych. Niestety, nikt do nas nie podszedł. Więc byliśmy zmuszeni rysować na partyzanta.
Rysowałem ukradkiem ludzi, po czym podchodziłem i wręczałem im rysunek. Odbiór był zawsze bardzo pozytywny, więc jest nadzieja na przyszłość.




To Imany






Zagapiłem się i nie sfotografowałem rysunków Igora (który rysował ludzi jak z karabinu maszynowego) i reszty. Przepraszam.

Planujemy zorganizować coś takiego znowu w niedalekiej przyszłości. Więc jeśli chcecie dostać darmowy portret, to wpadajcie. "Gdzie" i "kiedy" napiszę tutaj, jak wszystko zostanie ustalone. Kto wie, może jeszcze w tym roku.



3 komentarze:

  1. Ta rozmawiająca para bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa, szkoda ze nie jestem z 3miasta :(((((((!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w chwili obecnej umierająca na oburzenie. Zawsze chciałam mieć coś Spellcasterowego a jak raz się zdarzyła okazja, to mi nie przyszło do głowy pójść na zakupy! Na przyszłość dąć w trąby i walić w bębny na zaś!

    OdpowiedzUsuń