piątek, 10 maja 2013

Majówka, majówka

Zdjęcia by Moppie!


 Pierwszy i najświeższy (bo majówkowy) z obiecanych sketch dumpów! Przyjaźń komiksowa wybrała się całą ekipą na działkę Kikasa. Jednak zamiast jechać z nimi, dotarłem autostopem w okolice miejscowości, w którym mieścił się domek i zrobiłem sobie małą wędrówkę.

A propo Kikasa, to w końcu założył od dawna obiecywany blog, na którym pokrótce recenzuje webkomiksy. Ma ciekawą formułę, bo na zmianę bierze na tapetę słabe i dobre webkomiksy, co dostarcza dobrą mieszankę zabawnego gnojenia i autentycznej inspiracji perełkami, o których prawdopodobnie nigdy nie słyszeliście. Klikajcie, czytajcie.



 




Luna specjalizuje się w portretach z dziwnymi rzeczami na głowie.






A na koniec wisieńka. Postanowiłem, że zostanę dadaistycznym poetą i zacząłem sklejać wiersze z wyrwanych z kontekstu, urwanych fragmentów zasłyszanych rozmów. Przeczytanie ich na głos poważnym głosem przynosi najlepsze efekty. Zabawa gwarantowana.


Za małe literki? Klikaj po większy rozmiar.


I ty możesz zostać dadaistycznym poetą! Wystarczy długopis, kartka i grupa niczego nie spodziewających się znajomych. Powodzenia!

W weekend możecie spodziewać się od dawna zaległego sketch dumpu z moich i mojego brata odwiedzin naszej siostry, która była na Erazmusie na Słowenii.

"Najgorszy pingwin
Jego penis
Jest ciągiem dalszym"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz