wtorek, 20 kwietnia 2010

Rekordy wulgarności

Spójrzcie na to ciastko. SPÓJRZCIE NA NIE. Zaczyna się tak niewinnie. Aż musiałem wlepić ostrzeżenie, że blog jest od 18 lat. Co w sumie powinienem zrobić już dawno temu (patrz - komiks "Bombka").

Zagadka - zgadnijcie w którym momencie imprezy doszedł do nas Brzozo?

Tym razem wyjątkowo nie poszliśmy do pubu, a rozgościliśmy się u Jarka, któremu na poprzedniej imprezie podświadomie ukradłem kaszkiet, a teraz zostawiłem u niego MP3jkę i koszulę. Cóż, karma.

Poniżej komiksu ostatni z trzech artów wykonanych w czasie Bydgoskiej Soboty z Komiksem, tym razem dla TeO. Miało być "coś z czarnym kotem". Czarnych kotów jest sporo, plus świnia w bonusie. THAT PIG IS A SPY!

Na koniec tylko powiem, że post niżej dodałem inny piwny komiks "Palmy", który nie trafił dotąd na Kreskotok. A teraz zostawiam was sam na sam z tym horrorem, który wylągł się z naszych podpitych umysłów. Bogowie.







P.S. - Gdańsk pozdrawia Dema.

2 komentarze:

  1. Co do komiksu
    meh
    A co do arta
    That cat is a spy!

    OdpowiedzUsuń
  2. osztywmordę! mam nadzieję ze mój kot nie jest zamaskowanym świniakiem!

    OdpowiedzUsuń