wtorek, 24 sierpnia 2010

Śliczne, śliczne! Błyszczy, błyszczy!

Co ja mam tu napisać? Opiliśmy odwiedziny Błyska, porysowaliśmy komiksiki i porobiliśmy głupiutkie zdjęcia. Tyle.
Do poniższego komiksiku ręce przyłożyli: Ja, Kasia, Kikas, Luna, Imana, Kanister i, oczywiście, Błysk.

Kilka kluczowych skrótów:
BK - Bitwy Komiksowe,
FBK - Forum Bitew Komiksowych.

Kanister Spóźnienia mówi: Enjoy!




Imana przy pracy.

Bonusowo kartka kolektywnie rysowanych doodli. Takie tam.


Hej, hej, pamiętacie ten projekt tatuażu, który wrzucałem kilka notek temu, ale nie miałem do niego zdjęć? No więc już mam. Rękawek wyszedł cudownie.
Jakiś czas temu dostałem cynk, że w Empiku można znaleźć specjalne markery Faber-Castella do rysowania po skórze. Ponoć trzymają nawet do 60h. Niestety, póki co widziałem tylko brązowe. Ale na pewno kiedyś je przetestuję.

Zdjęcia by Zebra.

Na koniec jeszcze pochwalę się paroma fanartami:

Żyrafa w masce gazowej, ponownie od Dombka.


Mój portercik, ponownie od Jehonana. Okropnie mi się podoba.


Mało słów, trochę więcej obrazów. Na dzisiaj tyle.



5 komentarzy:

  1. Ten ostatni kadr jest zajebisty :O

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tu widze powazne naruszenie praw autorskich :>

    OdpowiedzUsuń
  3. coraz głupsze te wasze piwowe pomysły. może i przy tworzeniu jest fajna zabawa, ale dla odbiorcy jest coraz gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spell bierzesz sie za dziary? Bylo by fajnie. Klepnął bym sobie u Ciebie jakąś

    OdpowiedzUsuń
  5. Awww, damn, przepraszam Zeberko. Na śmierć zapomniałem. Dodałem już twoje creditsy pod Twoimi zdjęciami.

    A - Liczy się dobra zabawa. Nigdy nie siadamy do tych komiksów z jakimiś wielkimi aspiracjami. A co, tęsknisz za komiksami o kutasach, ruchaniu i krwotokach z dupy?

    Anonimowy - Może kiedyś zrobię jakiś kurs dla tatuażystów. Może. Kiedyś. Póki co bawię się mazaczkami. I powoli obczajam hennę.

    OdpowiedzUsuń