wtorek, 7 września 2010

Zamówienia na ziny - MFKiG'10

Przypomniała mi się anegdotka z Liverpoolu z udziałem mojego taty.

Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi zbliża się wielkimi krokami, dlatego tradycyjnie ogłaszam, że zbieram zamówienia od chętnych, a na festiwal niejadących, na nowe Kolektywy i Kartony. Szepnę wam słówko także o całkowicie nowym zinie, do którego zresztą narysowałem dwie strony. Jego wydawcy nie chcą jednak jeszcze się w pełni ujawniać, póki co mogę wam tylko powiedzieć, że całość będzie mieć format A5 i kosztować 8zł (prawdopodobnie, na pewno nie więcej niż 10zł).
Karton pewnie będzie kosztować tradycyjne 5zł. Co do Kolektywu nie jestem pewien, nie mam oficjalnych informacji, ale pewnikiem jak zwykle w okolicach 12-13zł. Jak tylko zdobędę info o aktualnej cenie, dam wam cynk.

Co zyskujecie wybierając przesyłki kurierskie wujka Spella?
- Promocyjne, festiwalowe ceny!*
- Brak opłaty za przesyłkę pocztową!**
- Unikalna możliwość napicia się ze mną piwa i narysowania komiksu!***
- Masz szansę wesprzeć polski komiks!****


* Promocja obejmuje wyłącznie Kolektyw
** Chociaż nie obrażę się, jak postawicie mi piwo. Albo czekoladę. Albo mocno przytulicie.
*** Bo jak już się spotkamy, żebym przekazał ziny, to się napijemy. A jak już się napijemy, to porysujemy. That's how I roll.
**** Oraz moje mięśnie, bo będę to dźwigał przez dwa dni.

Zamówienia przesyłajcie na maila ( wieza.eldahasta@gmail.com ). Odbiór przesyłki prawdopodobnie w ciągu tygodnia od zakończenia festiwalu.

Polecam się.


2 komentarze:

  1. zajebiszcza notka i wgl poprzednie. zajebiszczo rysujesz i to tak na maxa! ^^ ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany, kocham ten pasek. Sama nie wiem czemu.
    Tak bardzo, że aż ukradłam go sobie na dysk, by móc na niego patrzeć nawet bez dostępu do neta.

    OdpowiedzUsuń