niedziela, 18 grudnia 2011

Walne Trójmiejskie Świąteczne Piwo Komiksowe 2011

Piwo i cińkipisy! Od lewej - dłoń Łukasza (?), Agata, Luna, Imana, Mośko, Błysk i Karol

Moc przyjaźni, entuzjaztycznych okrzyków, uścisków, piwa, muffinków i urodzinowych prezentów (dla Magdy) na Walnym Trójmiejskim Świątecznym Piwie Komiksowym!
Tym razem pobiliśmy wszelkie rekordy. Przez Piwo przewinęło się w sumie 25 osób! ĆWIERĆ STÓWY.

Spotykanie się na ostatnie w roku, świąteczne Piwo Komiksowe, na które zapraszamy wszystkich chętnych to już coroczna tradycja. Dodatkowo Łódzka przyjaźń wyzwała nas znowu na Bitwę Komiksową. Temat - "Prezent". Paski lada dzień ukażą się na Bitwach Komiksowych.



Więcej picia i rysowania! Od lewej Monika, Gosia, Moppie i Achaja.


Ale w 25 (!) osób szkoda byłoby stworzyć tylko JEDEN komiks. Dlatego w pijackim ataku entuzjazmu natłuklismy ich CAŁĄ. MASĘ. Poziom jest jak zwykle bardzo różny. Niektóre są rozkosznie sucharne, niektóre dość schizowe, niektóre, nie oszukujmy się, zwyczajnie słabe. Ale na Piwach Komiksowych przedkładamy radość tworzenia nad efekt końcowy. Mimo to, wg mnie, kilka z poniższych komiksików jest naprawdę udana.

Całą resztę zdjęć (a nawet jakieś filmiki) z imprezy możecie zassać TUTAJ.

Życzę wam wszystkim wybornych i BIAŁYCH Świąt. A z większością z was widzę się na sylwestrze, więc nie życzę wam udanej imprezy. Sam o to zadbam.

NOC
Z dedykacją dla Leny!

KLOPS

ŚLIMAK 

PODKŁADKA

RYSOWANIE NA
KOLANIE 

CHAOS

HANTLE

 PIWO

 PRZYGODY SUPER
GDAŃSKA


Kanister pełen Błysku życzą wam Wesołych Świąt, everyone!




7 komentarzy:

  1. Po "wg" nie powinno być kropki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boziu boziu, ile komiksików.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać "Prezentu", niestety nie udało mi się go przeczytać w całości.

    Wyborne Piwo <3!

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, chyba z 3 komiksy widzę pierwszy raz na oczy.


    O, spin-off Batmana dziejący się w Anglii to "Knight & Squire". Zaczyna się tekstem "You is jarring, blud. You is mental! What is it you is sayin'?!" Z tego co widzę, to zaczęło się ponad rok temu, więc pewnie naprodukowali sporo odcinków.

    A komuś jeszcze mówiłem że niby jest jakieś nowe Ultimate - nope, po prostu zaczęli numerację od początku po Ultimatum i dlatego to mnie zmyliło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wliczając "Prezent" oraz "Gemboj" i "Kino", których tu nie wrzuciłem, naprodukowaliśmy 12 komiksów - w sumie 20 stron.

    OdpowiedzUsuń
  6. ech, nie wkleiło mi komentarza :c

    było superancko, szkoda tylko, że się spóźniłam i rysowałam tylko dwa komyksy. ale za to zrobiłam dwa dobre kadry i dumna z nich jestem!

    OdpowiedzUsuń