poniedziałek, 7 marca 2011

Przyjaźń Marzec 2011


Zorganizowałem międzymiastowe Piwo Komiksowe. Miał przyjechać Teenn z Kumiko, ale się rozchorował (ma tupet), a Kumiko nie chciała się ruszać bez swojego ochroniarza. Za to przyjechał Serv.

Sto lat Kikas. Jesteś nieodłącznym elementem każdego Piwa Komiksowego. Żyj nam długo i holo...to znaczy ciesz się życiem.

Autorzy: Magda, Monika, Kikas, Luna, Serv, Iquorek, Imana, Mośko, Kanister. I ja.




Kikas, Jeździec Tyranozaurów by Iquorek




Na KW premiera drugiego (zaraz po pierwszym) albumu Dema - "Brak Zrozumienia dla Mangi". Jedna ze stron należy do mnie. Cena ma wynosić 10zł, ale na samym festiwalu chyba da się go dorwać za 8zł (nie jestem pewien). Cóż mam rzec - jeśli lubicie jego poczucie humoru, to jest to więcej Dema. Na papierze. Ja osobiście jestem jego wentylatorem.



I jeszcze zaległy prezent urodzinowy dla Luny.


Mam jeszcze garść różnych artów, których tu nie wrzucałem. Więc wpadnijcie na dniach.


5 komentarzy:

  1. Nie ma to jak impreza z zajebistą ekipą, przy chipsach i z szalikami :P

    pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ciekawości - jeźdźca? To miał być jeździec czy jesteście poetyki i macie licencję?

    OdpowiedzUsuń
  3. No, "Kikas, Jeźdźca Tyranozaurów". "Jeźdźca" nie jest rzeczownikiem w maniowniku, odpowiada na pytanie "kogo?", a nie "kto?", więc jest odmienioną formą rzeczownika "jeździec".

    Zastanawiam się, czy to tak specjalnie, bo Wam wolno (każdemu wolno, a co!), czy przypadek.

    Przepraszam, ale tak mi się rzuciło w oczy

    OdpowiedzUsuń
  4. A...faktycznie. Mój błąd. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń