wtorek, 19 kwietnia 2011

Tramwaje sneak peek 2

Z okazji tego, że doczłapałem się do okrągłych 25 stron w szkicu (właściwie to już 27miu), wrzucam kilka kadrów z komiksu. Tym razem trochę więcej samych bohaterów.


Trochę więcej przystanku Subisława.


Już ubrany.


Mam słabość do rysowania palaczy. To pewnie przez GothADS. Jest coś przyjemnego w rysowaniu dymu nikotynowego.


Moja siostra Kasia stwierdziła, że on z takimi oczami musi być na ostrych dragach.


Ludzie zostają rysownikami tylko po to, by móc rysować ludzi wyrzucanych w faerii odłamków szkła przez okno pędzącego tramwaju.



Najnowsze dwa kadry. Cameo Luny. Wsiada do tramwaju na pętli w Oliwie. Zaraz ją skontrolują. Mam nadzieję, że ma bilet.



Na koniec mały bonus - plakat, którego lineart wrzucałem swego czasu, już w kolorze.





9 komentarzy:

  1. Ależ dostałam piękny kapelusz :3 I czy ja widzę reklamę "Adventure Time"?

    Mam ci do pokazania zdjecie tramwaju, jaki ostatnio zobaczyłam na ulicy, btw. We wtorek.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, świetnie. Czekam więc na zdjęcie.

    A to jest Twój kapelusz :0. I tak, to Adventure Time. Trochę szkoda, że tak ucięty.

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 Już kocham ten komiks.

    Plakat wygląda genialnie w kolorze, znowu mam ochotę ukraśc Ci te tekstury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm czy ta czapka wylatująca w faeri odłamków szkła przez okno pędzącego tramwaju nie pochodzi przypadkiem stąd?! Aha! Przejrzałem Cię na wylot!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witek - Masz mnie!

    Ima - Mogę Ci nawet podesłać paczkę tekstur, z których korzystam najczęściej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie myślałeś, żeby wrzucać tramwajowe sneak peak`i na ziniola w ramach `Kibicowania`?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałe, o tej akcji kibicowania. Poza tym chyba trochę jeszcze na to za wcześnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taaak! Będę mogła udawać, że jestem Spellem! Tylko jeszcze muszę wyrobić sobie kanciatą kreskę i skrzeczący głos <3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajeczna ta seria z tramwajami. Aż chce się porzucić skmkę i gdyńskie trajtki.

    OdpowiedzUsuń