wtorek, 29 stycznia 2013

Maraton rysowania Przyjaźni, cz. 2

Znacie mój ulubiony dowcip? "Co robi komiksiarz, kiedy nie pracuje?" Nie? Puenta na samym dole!

Nie mogłem znieść smutnych emotikon ludzi, którzy nie załapali się na portret. Więc namalowałem im portret. BUM! 9h rysowania non stop. 5 portretów. W następującej kolejności:

21. Kanister - rockstar

3. Moppie - włóczykij

5. Mośko - trashpunk

8. Kikas - potwór

20. Błysk - bardzo, bardzo złe anime

9. Achaja - arcade'owa bijatyka


Rany...jestem zmęczony. Mam dość. Mam autentycznie dość rysowania. Rzucam to w cholerę. Rzucam rysowanie na co najmniej następne 15 sekund.

...

...

...

Ok. "Tramwaje" same się nie wytuszują, zwłaszcza, jeśli mam zamiar wydać je jeszcze w tym roku.


"Rysuje komiksy."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz