niedziela, 29 maja 2011

Dziś mija rocznica naszego rozstania






12 komentarzy:

  1. Szary mazak był fajniejszy. WRÓC DO NIEGO.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Rocznica" brzmi tak dziwnie w odniesieniu do okresu czasu mniejszego niż rok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właściwie skąd się biorą ludzią motyle... chwila. Myłeś te jabłka przed zjedzeniem?

    OdpowiedzUsuń
  4. JACKU DAJ MI 12 ZŁ TO KUPIĘ.

    Keik - Jadłem truskawki.

    OdpowiedzUsuń
  5. to dwutygodnica.

    OdpowiedzUsuń
  6. odczuwam spadek poziomu, natychmiast skończ rysować "Terapię"

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarża, daj mi jeszcze szansę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stary, w odniesieniu do tego co pisze Skrż, powinna Cię jeszcze raz rzucić xD

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się ze Skarżą, poziom spadł. Chyba nie jest ci już dość smutno.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się pierwszy raz naprawdę zaśmiałam czytając Terapię.
    Poziom spadł, bo nie wygląda już tak grobowo poważnie, mi to nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Znaczy się - terapia działa. I chyba o to chodziło, nie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz jakbyś miał z przodu plecy... i garba. :]

    OdpowiedzUsuń