piątek, 20 maja 2011

Dziś udawałem, że wszystko jest w porządku




10 komentarzy:

  1. Zaraź mnie pozytywną energią, zamiast dołować mnie smutnymi emotikonami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej ale... jeżeli to jest scenka z wernisażu... to wszystko było okej. I dalej jest.
    Also, zrobiłbyś furorę takimi komiksami na soupie i innych tumblr gdzie ludzie wrzucaja obrazki z w stylu "ładne tło - oklepany slogan helveticą".

    OdpowiedzUsuń
  3. Koko już wrzucił pierwszą Terapię na zupę i ma ładny rządek repostów.

    Wszystko jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.youtube.com/watch?v=qgtYW6o_FB0 Zwłaszcza od 2:17

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko JEST w porządku. A co do zarażania pozytywną energią, to myślę, że to będzie lepsze niż toto Lunowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. sranie w banie, jak chcesz sobie poprawiać humor to nie rysuj smutnych komiksów z oklepanymi tekstami.

    OdpowiedzUsuń
  8. A, czyli to już jest na Zupie? To nie wrzucam, repostuję od Koko :)
    Może to będzie niemiłe, bo w sumie nieprzyjemną rzecz przeżyłeś, ale bardzo fajne te komiksiki, bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tam Piotrek, jest mi już o wiele lepiej. Po prostu miałem potężną potrzebę narysowania takich komiksów, więc usiadłem i narysowałem. A że mi się podobały, to je wrzucam.

    OdpowiedzUsuń