piątek, 6 czerwca 2014

30DMC 3# - Mantykora


 Mantykora! Albo, jak niektórzy preferują, mantikora. Czyli lew z nietoperzymi skrzydłami i ogonem skorpiona. Bad. ASS.

 Jak widać na poniższych szkicach, na początku kombinowałem ze standardową mantykorą, tyle że z nieco bardziej przerażającą paszczą. Na jednym ze szkiców bawiłem się ideą pyska w całości przesłoniętego przez długie włosy. W sumie pomysł dalej mi się podoba, bo każdy wie, że zasłonięta twarz, a zwłaszcza oczy, są creepy. Ale lwi pysk jest tak wdzięczny i plastyczny, że nie miałem serca go zasłaniać.


Koniec końców sama zmiana paszczy to za mało. Więc postanowiłem przerzucić ciężar mantykory z lwa na nietoperza. I bum. Wyobraźcie sobie spotkanie takiego posrańca zwisającego ze sklepienia jaskini.

Ok. Ok. Co mamy dalej na liście?

Naga...?

Hm. Naga.

No nie wiem. Zobaczymy.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz